Peale tabavat korvi või viimast vabaviset kaitses olnud võistkond, toimetab korvi alt (mitte otsajoone tagant) söödu või põrgatusega palli 2-punkti joone taha
Peale mööda visatud korvi või viimast vabaviset:
Vaheltlõike puhul peab kaitses olnud võistkond palli toimetama (söötes või põrgatades) 2-punkti joone taha
Surnud palli puhul alustatakse mängu check-palliga 2-punkti joone tagant (keskelt)
Mängijat loetakse 2-punkti joone taga käinuks, kui kumbki tema jalg ei ole seespool 2-punkti joont ega selle peal
Pooleks palli puhul saab palli kaitses olnud võistkond
Mänguaeg on 7 minutit.
Võistkond, kes saavutab enne normaalaja lõppemist 15 või enam punkti, võidab mängu. Reegel kehtib normaalajal (mitte võimalikul lisaajal)
Lisaajal võidab võistkond, kes saavutab enne 2 punkti. Lisaaeg algab 1 minut peale normaalaja lõppu
Võistkond, kellel ei ole mängu alguseks väljakul 3 mänguvalmis mängijat, saab alistuskaotuse, mis märgitakse w-0 või 0-w („w“ märgib võitu ja see annab koondarvestuses 1 punkti)
Võistkond, kes lahkub mängust enne mängu lõppu (näiteks vigastuse tõttu või eemaldamise tagajärjel), eemaldatakse mängust. Võitja võistkond saab valida, kas jätab skoori alles ehk visatud punktid (kaotajale märgitakse 0) või valida w-0 olukorra
Võistkond, kes on saanud eemaldamise mängust või on saanud tahtliku alistuskaotuse, eemaldatakse turniirilt
Märkus: Võistluste korraldajale on jäetud õigus vajadusel muuta mänguaega ning normaalajal visatavat punktisummat
Juhul, kui meeskond usub, et mängu tulemust on mõjutanud kohtunik või mõni muu mängu ajal toimunud sündmus, tuleb toimida järgnevalt:
Võistkond koosneb neljast (4) mängijast (kolmest (3) väljakumängijat, üks (1) vahetusmängija, treener pole lubatud)
Mängul on üks kohtunik ja 1 lauakohtunik.
Mängueelne soojendus toimub võistkondadel üheaegselt
Soojenduse ajaline pikkus on 2 minutit ja toimub vahetult enne mängu algust
Meeskond, kes esimesena ründab otsustatakse loosiga
Mäng algab mõlemal võistkonnal 3 (kolme) mängijaga väljakul
Iga visatud korvi eest (va visked kaugemalt kui 2-punkti joon) tuleb anda 1 punkt
Viske eest, mis on visatud 2-punkti joone tagant tuleb anda 2 punkti
Vabaviskest visatud korvi eest tuleb anda 1 punkt
Võistkonna vigade limiit on 6. Personaalsete vigade arvestust ei toimu (v.a. ebasportlik viga)
Viskel tehtud viga annab õiguse vabaviskele
Viskel tehtud vea puhul on mängijal õigus ühele (1) vabaviskele ka juhul kui vise tabas
Ebasportliku ja diskvalifitseeriva vea puhul arvestatakse võistkonnale kaks (2) viga. Esimese ebasportliku vea karistus annab vastamängijale õiguse kaheks (2) vabaviskeks koos lauavõitlusega
Mängu venitamine (mitteaktiivne mäng) on määruste rikkumine
Rünnakuaeg on 12-sekundit. Rünnakuaeg algab hetkest, mil ründav meeskond saab palli enda valdusesse.
Ründava võistkonna mängija ei tohi mängida seljaga korvi poole üle 3 sekundi. Kui ründav meeskond ületab 3 sekundit, antakse rünnaku õigus üle kaitses olnud meeskonnale
Mängija vahetust saab teha vaid juhul kui:
Vahetusmängija tohib tulla väljakule, kui võistkonna kaaslane tuleb väljakult ära ja peab olema füüsiline kontakt mängijate vahel. Vahetus toimub ainult korvilauast teisel pool otsajoone taga ja ei vaja märguannet kohtunikult.
Võistkonnal on õigus ühele kolmekümne (30) sekundilisele mõtlemisajale, mida saavad võtta surnud palli olukorras kõik võistkonna liikmed
Time-out kestab 30-sekundit
Märkus: Time-out'i ei saa võtta kui pall pole surnud (s.h. peale tabavat viset või vabaviset)
Juhul, kui meeskond usub, et mängu tulemust on mõjutanud kohtunik või mõni muu mängu ajal toimunud sündmus, tuleb toimida järgnevalt:
Peale alagrupimänge, poolfinaalmänge ja finaalmänge selgitatakse välja paremusjärjestus võttes arvesse:
Märkus: omavahelise mängu tulemus läheb arvesse juhul kui peale finaalmängu on I ja II koht oma tulemustega viigis
Võistlusel on 2 vanuselist alagruppi (I alagrupp 14.-17. a; II alagrupp 18+ a), mis koosnevad eraldi mängu alagruppidest (maksimaalne mängu alagrupi täituvus on 4 meeskonda)
Igast mängu alagrupist pääseb edasi 2 meeskonda, kellel on teenitud rohkem võite
Meeskonnad, kes mängu alagrupist edasi pääsevad, lähevad omavahel veerandfinaali
Veerandfinaalidest pääsevad edasi 4 meeskonda
Meeskonnad, kes veerandfinaalidest edasi pääsevad, lähevad omavahel poolfinaali
Poolfinaalide võitjad mängivad omavahel finaalis ning poolfinaalide kaotajad mängivad omavahel 3. koha mängu.
Kahe (2) ebasportliku vea korral (ei kehti tehniliste vigade puhul) diskvalifitseeritakse mängija kohtunike poolt ja korraldajatel on õigus mängija eemaldada turniirilt. Mängija võib eemaldada vägivalla, mittesõnalise või füüsilise agressiooni, mängu tulemuste rikkumise või FIBA anti-dopingu reeglite rikkumise eest
Märkus: Kui korraldajad leiavad, et lisaks ühe mängija rikkumisele on teiste turvalisuse huvides vaja eemaldada ka mängija ülejäänud meeskond, siis on korraldajatel õigus meeskond turniirilt diskvalifitseerida